szerda, november 08, 2006

A tizenkilencedik kincs

Itt van: http://terhesseg.lap.hu/

12 hozzászólás:

Névtelen írta...

hihetetlen, hogy soha nem vagyok első!!!! Azért köszönöm....

Névtelen írta...

köszönöm a segítséget, néha nem mennék semmire nélküled! remélem nem marad félbe a lelkesedésed :)

Köszi mégeccer

Névtelen írta...

mélységes hála a segítségért...

lenne 1 kérdésem...
mit lehet csinálni, ha a helyes választhoz tartozó website törölve lett azóta??

nálam 2 ilyen is befigyelt (madonna és nudista)...
esetleg átkerült a képrészlet másik lapra?

üdv: Évi

Névtelen írta...

Sziasztok!

Egyszerűen a lengyelorszag.lap.hu-n nincsen képrészlet, pedig a kérdésre nem lehet más a válasz. Ilyenkor mi a helyzet? Valaki mondjon valami okosat please...

Névtelen írta...

hali!

Nincsen meg két kincsem. Le tudná nekem írni valaki csak a kincses oldalakat?

Köszi és Üdv mindenkinek!
Kriszta

Névtelen írta...

Nálam van kép a www.lengyelorszag.lap.hu-n.

Névtelen írta...

Esküszöm, hogy megpróbáltam kb 10szer és nem volt ott kép. Most megpróbáltam megin, amikor mondtad, hogy te találtál és nekem is ott volt!!! Nem értem. Ennyire nem lehetek hülye. biztos nem volt ott eddig.

Azért köszi, úgy látszik meghoztad a szerencsémet!

Névtelen írta...

A galéria lapon nics kép!

Névtelen írta...

Én sosem a megfejtésre kattintva lépek az oldalra. Mindig beírom, hogy www.galeria.lap.hu. Próbáljátok meg ti is, ennyit megér, hátha igy van kép az oldalon.

Zsuzsi

Névtelen írta...

köszi én is a segítséget!!

Névtelen írta...

nemtudom,hogymiért van olyan ézésem
ha erről az oldalról veszem a megfejtést akkor az ellenőrizhető né-
ha én se mennék semmire nélküled....
ezer köszönet és hála.... bármég soha
nemnyertem semmilyen játékon az esé
lyem most se sok... de a remény hal
meg utoljára!!!
üdv:mindenkinek!

Névtelen írta...

üdv mindenkinek.....elárulná valaki, hogy miért van az, hogy ha mindent meg is találsz, akkor is hogy lehet valakinek majdnem 700-al több pontja mint neked? (most a citromailt és a meghivokat ne vegyük figyelembe) Elárulná ezt nekem valaki? Esetleg mondjuk olyan aki mindig bent van az első 20-ba? Köszke szépen...