csütörtök, november 02, 2006

A tizenhatodik kincs

Itt van: http://davincikod.lap.hu/

16 hozzászólás:

Névtelen írta...

szuper köszi szépen sosem jöttem
volna rá a kutya nevére.Látod megint tanultam.KÖCC:))
mond hogy lehethogy másoknak már több ezer pontal van több mint ami
megengedett?

Névtelen írta...

a kutyát néztem meg én is:D bátyámmal minden erőt bevetettünk deh nem jöttünk rá, nagycsalád meg a kopóra tippelt deh az sem jött be...

több levelet is írtak evvel kapcsolatban a játék Szervezőinek, én a válaszból azt vettem ki, hogy meghívóval van több pontjuk deh nem több ezerrel hanem csak 100-150-nel, deh meghívót meg csak 50-et lehet kiküldeni, ezek szerint vki megtalálta a gyenge pontját a rendszernek, csak még nem osztotta meg...Amúgy az elöző forumban kifejtette egy anonym hogy nem oszt-szoroz a meghívásokon alapulú szerzett pont...én már azóta nem izgatom rajta magam...A játék nagyon megtetszett, mert vmit lehet belőle tanul és jó keresgélni.

Tovább Jó és sikeres játékot mindenkinek!

Névtelen írta...

jah tényleg én a magyarregény-nél és a rendszergazdánál vertem a fejem a falhoz:D bátyám-nak felolvastam a kérdést és mondta hogy regész és az volt bár a rendszergazda azon még mindig mosolygok, azért mert érdekel ez a téma, szóval a rendszergazdai deh soha nem gondoltam volna, hogy ez lesz a válasz:D

Névtelen írta...

minden elismeresem aze,aki egyedul teljesiteni tudja a jatekot.es aze,aki segit nekunk.sose nyertem meg egy vacak tombolat sem,az esely most is igen csekely,de nelkule teljesen 0 lenne. koszi

Névtelen írta...

Én eddig egyedül találtam meg az összes választ. Egy kis logikus gondolkodás segít. -:)

Névtelen írta...

Háth a sartlaposok most kapcsoltak, mert törölték azokat a felhasználókat akiknek maximumnál több pontjuk volt...

Névtelen írta...

vannak feladvanyok,amikor nem eleg a logi.ez olyan,mint a puskazas,ha fogalmad sincs az anyagrol,nem tudod hol keresd a valaszt.mondjuk itt a kutya neve.nem ismerhetsz minden kutyafajtat.vegig kell zongorazni az osszes gyanus kutyit.ha szerencsed van,rakattintasz.itt mi a kulonbseg segitseg es a veletlen kozott?a google szuper,de nem mindegy hogy kerdezel tole. ugyhogy neha jol jon a segitseg.szerintem mindenkinek.akar bevallja,akar nem.

Névtelen írta...

No lám mégis csak szándékosan rosszul
állititták öszze a hojóroncs 1-es és
a 3-as mára már kicserélődőtt nézzetek utánna... és igaza lehet
annak a hozzá szolónak akinek meg fordult a fejében,hogy igy szürik ki
a csalokat,aki már kétnapja megfejtette ahajó roncsot valószinü
hogy csalt.. én mégsoha nem nyertem
még sorsjegyense!!!! a játékjó kösz a
segitséget,akkor használom amikor már végképp megakadok..

Névtelen írta...

Nah akkor én vagyok az aki utálja a stratlapot meg ezt a gagyi játékot, de a nyeremény az tetszik így tűrök.

Most mi van csodálatos palotával? Azt törölték? Legalábbis ez van kiírva.

Most akkor november nemtudom hánydikáig kell várni? Na mindegy reménykedem, hogy meglesznek majd a kincsek és végigviszem a játékot. A nyreményre benevezek.

De gyűlölöm a gagyi strtlapot meg ezt a gagyi strtlap játékot.

Névtelen írta...

Hello. A titkozatos rengeteg harmadik részében van egy új kérdés amire itt se találtam választ... lécci segitsetek!
Hogyan rövidítjük a kis- és középvállalkozásokat?

Névtelen írta...

http://kkv.lap.hu/

Névtelen írta...

Bakker!
Most esett le, hogy mi a fődíj...
Ez egy nagy átverés. Nem házat lehet nyerni: "10 millió forint értékű budapesti újépítésű lakásra jogosító vásárlási utalvány".
Ez "Buda egyik legfrekventáltabb, legfelkapottabb része". Itt nem kap senki 10 millióért újépítésű lakást....

Névtelen írta...

"Amennyiben a vásárlási utalvány értékében ebben a lakóparkban nem tudják a nyereménylakást biztosítani, a nyertes az értékkülönbözet megfizetésével jogosult másik ingatlant választani a Sasad Liget lakóparkban, vagy jogosult az utalványt felhasználni a Partnerek által felkínált másik budapesti fejlesztésű ingatlan vásárlására."

Névtelen írta...

Utánna néztem. 10 millából azon a területen egy 27-29 m2-es egyszobás lakást lehet venni.

Névtelen írta...

me!ha van otthon elfekvoben meg 10-15 millad,meg pont te nyered a jatekot,milyen kiraly lesz.tudsz venni 43nm-t ne mondd,hogy nem vonzo ajanlat!

Névtelen írta...

Cyactok!
Nagyon sokat segítenek nekem is a beírásaid! Tök szuper, hogy te mindegyikre tudod a választ! A kutyánál én csak a létező összesen végig akartam menni (még jó, hogy a-betűbvel kezdődött:):) ), mert nem ismerem a kutyfajokat. A pontokról meg csak annyit, hogy ha vki 50 meghívót szétküld citromail-es címre, akik regisztrálnak is, az már 2500 plusz pont! A taktikát bárki fejlesztheti ehhez az eredményhez!!!
Mégegyszer köfike a segítséget!
Cya!