hétfő, november 20, 2006

A huszonötödik kincs

Itt van: http://mozart.lap.hu/

8 hozzászólás:

Névtelen írta...

Help!
Valamiért a rendszer eltüntette a 17-ik kincsemet amit a kardiológia lapról már sikerült behelyeznem. Egyszerűen a 25-ik kinccsel helyetesítette. Ha újra ráklikkelek a koronára, hogy visszakerüljön, akkor közli velem, hogy nekem ez már megvan.

Névtelen írta...

Már 25 kincs lehet? Nekem csak 24 van!!!

Névtelen írta...

Nekem is hasonló a helyzet, de ha jól megnézed, látszik alatta a korona... Úgyhogy sztem nincs gond (remélem)

Névtelen írta...

Sziasztok!

Végignéztem újra az összes kincset és 25 db van. A korona megbújt a sisak alatt. És így jön ki a 25.

Névtelen írta...

sziasztok!

ugyanaz volt velem is a helyzet de kiléptem majd ujra be és feljebb ugrott a 25. kincs és nekem igy már látszik mind a kettő!

Névtelen írta...

Igen, rajottem ha kilepek es belepek akkor ok lehet. Igy is tortent :)

Névtelen írta...

Mar megvan az osszes.Na! Megnyugodhatunk.

Névtelen írta...

Ez a mezos resz nem volt nehez.Majdnem potyakincs.Ilyen is kell!