csütörtök, november 23, 2006

A huszonnyolcadik kincs

Itt van: http://teszta.lap.hu/

25 hozzászólás:

Névtelen írta...

nah gyerekek már csak egy hét van :)
Amugy meg szerintem azért van sokmindenkinek problémája a képletöltésekkel, vagy hogy nincs ott a kép, mert tul korán kezditek el a játékot. Én mindig 11 ora után játszom,és egyszer sem volt olyan hogy nem sikerült valamelyik.
További jójátékot mindenkinek :)
A végén ugyis kiderül hogy humbuk volt e az egész vagy nem, nem?
Amugy én meg élveztem :) És legalább nem untam halálra az agyam a munkahelyemen.
Cup Zsó

Névtelen írta...

Jó kis munkahelyed lehet.

Névtelen írta...

Sziasztok! Láttátok? A minap megint 2-szer nyert Papp Gergely, ma már sehol nem lehet rálelni a nevére. Se a napi nyertesek közt, se az élmezőnybe. Most akkor hogy is van ez?

Névtelen írta...

Nem értem, hogy lehet Horváth Péternek 17230 pontja. Nekem 16855 van úgy, hogy minden képet begyűjtöttem és 1 meghívót küldtem.
Úgy tudom meghívónként 5 pontot lehet kapni de max 50 meghívó ér azaz 250 pontot. De (17230-16855)/5 = 75!!!
Valakire nem vonatkoznak a szabályok???

Névtelen írta...

A 18. helyszínen, Az Áthatolhatatlan Dzsungel - A folyó (Krokodil) résznél egy új kérdés van:
Fényképeket tárolhatsz benne. Van ilyen a bélyegeknek is.
Szerintem erre a válasz az album. De ilyen lap nem létezik! Szerintetek?

Névtelen írta...

esetleg a fotoalbum? Ott van kép. Vagy ez egy régebbi kérdés volt? Már nem tudom. próbálj rákattintani. Zsuzsi

Névtelen írta...

Az volt az! Köszi szépen!;)

Névtelen írta...

ez a játék egy nagy kamu. Eddig azt hittem minden oké még be is meséltem hogy másnak lehet sok pontja de ott lett tele a pohár hogy már a második meghívómat sem küldik ki!
Szerintetek igazságos ez?
Egy nagy rakás szar ez az egész játék!

Névtelen írta...

már a harmadikat!!!!!!!!!!

Névtelen írta...

Ém nem töröm az agyamat a kérdéseken az élet fontosabb feladványokat ad mint a strtlap. Szóval csak erről a Blogról nyomatom a kérdésekre a választ. Ennyi. Ki az a hülye aki ez a Blog tudatában elkezd gondolkodni a kérdéseken. Az tényleg hülye vagy nő, lány.

Névtelen írta...

A nők tényleg hülyék.

Névtelen írta...

16 495 pontom van. Végre kész vagyok a 28. kinccsel is

Névtelen írta...

Mért csak a nők lehetnek már megint hülyék??? Én is nő vagyok, és mindig innen nyomom! Sose a kérdésre válaszolok! Már megint elszálltatok férfiak!!!!!!

Névtelen írta...

Te "OKOS FÉRFI", aki csak úgy lehülyézed a nőket, mit keresel Zina oldalán? Általában azok néznek le másokat, akik kisebbségi érzéssel küszködnek, s azt hiszik, hogy ha másokat ócsárolnak, attól okosabbnak látszanak. Hát nem, ez még inkkább megmutatja, hogy mily keveset érsz.

Névtelen írta...

Te nőgyülölő!
Tudd meg,hogy a nők szépek okosak
ügyesek és kétszer annyi fontossab
dolgot,meg oldanak mint az olyan mint
te! Egy NŐ párti férfi..........

Névtelen írta...

Sziasztok! Tudja valaki hogy lehet nevezni a nyereményekre vagy legalábbis valamelyikére?Erről sehol nem olvastam csak hogy lehet ha van rá elég pontod meg hogy mit lehet nyerni de hogy miként lehet nevezni azt nem látom sehol.Az is lehet hogy én vagyok béna és nem találtam meg.Köszi előre is a segítséget.

Névtelen írta...

A nyereményeknél vagy hol csak pipáld be amit szeretnél nyerni.

Névtelen írta...

Te Horváth Péter "Fekete Péter"
hogy lehet ennyi pontocskád????
17435

Névtelen írta...

Valaki árulja már el, hogy lehet a megoldásokon és a meghívásokon felül még pontokat szerezni?

Névtelen írta...

Miért foglalkozpl mások pontjaival annyit? Dolgozz!

Névtelen írta...

Miért fáj néked Péter társunk néhány pontja? Annyi amennyi. Mit lehet kezdeni azzal a néhány ponttal? Igyekezz saját megoldásokkal minél többet gyűjteni!
Üdvözlettel: Inci és Finci

Névtelen írta...

A gép is tévedhet, hiszen emberek csinálják. A program is lehet hibás. Ennyi pontért kár az energiádat és az idődet pazarolni. Vagy annyira ráérsz, mert a megoldásokat nem te keresed, hanem innét másolgatod, és így rengeteg a szabadidőd, és folyamatosan azt nézegeted, hogy kinek hány pontja van? Legyél bölcs, mint mi!
Üdvözlünk a távolból: Maci Laci és Bubu

Névtelen írta...

vISSZASZÁMLÁLÁS!! Hajrá Bubu!!!

Névtelen írta...

Szerintetek a szerzett pontok beleszémítanak a sorsolásba, miért kell a pontok miatt görcsölni, én ugy tudom, hogy a 32 db kincset kell megtalálni és benne vagy a sorsolásba? Egyébként én bejelöltem 12000 pontért belföldi utazást. Úgy gondoljátok hülyeség az egész? Majd elválik. További jó játékot. Éva

Névtelen írta...

Nem jön be a siófok.lap.hu
Illetve bejön, de csak a fejléc.

Tudtok valamit segíteni