csütörtök, november 16, 2006

A huszonnegyedik kincs

Itt van: http://eszaki-sark.lap.hu/

28 hozzászólás:

Névtelen írta...

Sziasztok!

Még 250 pont és én leszek az első a táblán.
hi-hi-hi, jó vicc volt.

Névtelen írta...

Hali .
Már megcsináltam mindent 13260pont hogy van másnak 13500???

Névtelen írta...

Ja és van meghivásra is pluszpontom és citromailra is nem értem.Valaki segítene hogy másnak miért van 13500???

Névtelen írta...

max 50 főt lehet meghívni, vagyis 50x5 pont, az elsők szerencsések hogy 50 ismerősük beregisztrált.

Névtelen írta...

jó sokan játszunk ebben a játékban...
Zsuzsi

FZolee írta...

Ja, jó sokan. ;) Köszi a megfejtéseket!

Névtelen írta...

Sziasztok!

Meg tudja valaki mondani azt, hogy azon kívül, hogy a max. 50 meghívóért összesen 250 pontot kap valaki, kap-e még mást is? Ugyanis ha csak a pontszámokért hívok meg 50 főt, és citromail-es regisztrált vagyok, akkor is maximum 21100 pontot (20800 – összes kép + 50 – citromail + 50*5= 250 – meghívásokért) lehet összegyűjteni. De nem járok jobban, mintha csak 20000 pontom lenne, mert legalább 22000 pontot kellene összegyűjtenem ahhoz, hogy pl. benevezzek egy belföldi utazásra (12000 pont)+ajándékutalványra (10000 vagy 2*5000 pont). 22000 pontot pedig tudtommal nem lehet a játékszabály szerint összegyűjteni, és ha nyereményekre nevezek be, akkor max. 20000 pontot tudok elkölteni.
Ha nincs igazam, valaki világosítson már fel!

Névtelen írta...

próbáltam már felíratkozni hírlevélre de nem hiszem,hogy sikerült.csak "forog körbe és várjak"

Névtelen írta...

Na emberek, Én vagyok az aki gyűlöli a stertlapot és gyűlöli a startlap hülye játékát. (amúgy köszi itt a segítséget) A főnyereményhez meg kell találni az összes kincset tök mindegy hány pontod van.

Ja és mit akartok mindig azokkal a hülye pontokkal nem mindegy hogy kinek mennyi pontja van.

Nem lehet velük mit kezdeni, van egy ócska robogó. Én nekem nem kell nem szeretnék redcat lenni egy teherautó találkozása után.

Van egy fapados repülőjegy. WizAir még a neve is katasztrófát sejtet. Azt hallani, hogy van aki sámlit visza a fedélzetre mert nincs hely leülni.

Na enyit a hülye pontokról. Akinek több pontja van annak a rák egye ki a belét.

Gyülölöm ezt a rohadt startlapot meg a rohadt, hülye startlap játékot.

Névtelen írta...

Sziasztok!

Ez most hogy van, ha megcsináljátok eddig akkor lesz ugye 13200 pontotok ehhez jön a citromail acc +50 meg max 50x5=250 meghívó: 13200+50+250=13500!!

Ehhez képest 2 embernek is 13500 felett van pontszáma!!(Arról nem is beszélve hogy az egész Lippai Nagy familia benne van a top 20-ban (Nem szidni akarom őket csak nagyon gyanus))

Hogy van ez?

Névtelen írta...

Kedves Gyűlölködő!
Minek mégy a Startlapra, és miért játszol, ha gyűlölöd? Ha a nyereményeket ennyire lekicsinyled, akkor miért gyűjtöd a pontokat? Vagy talán mazohista vagy? Avagy politikus? A kettő közül biztos valamelyik, ha ennyire szereted a gyűlölet érzését?

Névtelen írta...

Ja gyűlölöm a startlapot, de megcsinálom a feledványokat. Ha már utálom azért megcsinálom, végül is mazo vagyok ilyen téren egy kicsit.

12895 pontom van.

Ha jólfigyeltél, akkor olvashattad, hogy a FŐNYEREMÉNY tetszik.A többi nyeremény egy gagyi.

Én már nyertem Számítógépet, mobiltelefont stb. Amiket nyertem azok nem voltak gagyik. Csak olyan játékban veszek részt ahol a nyeremény fasza. Itt csak a főnyeremény tetszik. A többi egy rakás szar.

Figyusz, ha megnyerem a robogót nekedadom.

Utálom, gyülölöm ezt a gagyi ócska startlapot.

Névtelen írta...

hát nagyon remélem hogy nem fogsz nyerni, még a gagyiból se

Névtelen írta...

ja és gondolom a fapados eszmefuttatást poénnak szántad,(ócskábbik fajtából) ha nem akkor előbb tájékozódj hogy miért hívják úgy

Névtelen írta...

Szegény, szegény gyűlölködő ismeretlen! Vajon milyen nagy fájdalom terhét viseled lelkedben, hogy olyat gyűlölsz, amit nem is lehet? Hagyd meg a nyereményeket azoknak, akik örömmel vennék a fapados repülést, esetleg egy könyvcsomagot, netalán egy szép vacsorát, stb. Sokan vannak olyanok, akik még életükben nem pihentek szállodában, pedig sokat dolgoznak. Próbálj megbékélni magaddal, mert biztos vagyok benne, hogy elsősorban önmagaddal van bajod.
Kívánom, hogy örülni is tudj az életben, ne csak gyűlölködni!

Névtelen írta...

Biztos lehetsz benne, hogy már az utálkozásod miatt sem te nyered meg a főnyereményt. Ezért kár a pontokat gyűjteni, a megoldásokat másoktól átvenni, mert nem is te dolgozol meg értük. A főnyeremény azé lesz, aki minden választ maga keresett meg, és nem élősködött utálkozva másokon.

Névtelen írta...

Szerintem csak viccel, nem kell vele foglalkozni. Magára akarja felhívni a figyelmet. Ha nem szeretné a startlapot, nem játszana, hiszen ő is tudja, hogy irtó kevés esély van arra, hogy megnyerje a főnyereményt. Ezért kár játszani. Én más nyereménynek is örülnék és más nyereményért is játszom.

Névtelen írta...

Hát, én is örülnék bármelyik nyereménynek. Sőt akármilyen kicsinek is. De nem reménykedem semmiben. A megoldásokat pedig köszönöm, sokat segít.

Névtelen írta...

én is megcsináltam mindet mégsincs annyi pontom mint másoknak
nekem csak12145pontom van,de mivel
ugysem nyerek hát a játék kedvéért
csinálom meg még igy is sokat tanulhatok sőt tanulok belőle.

KÖSZÖNÖM SZÉPEN

katóka

Névtelen írta...

Sziasztok!
Az én gépemen a napi nyertesek listája 13-án megakadt. Már három napja senki sem került fel. Ez csak nálam probléma vagy nálatok is így van? Köszi előre is a választ.

Névtelen írta...

figyuzatok lehet hogy hihetelen de egy képel 610 pontot gyüjthetsz ezért van ojan sok másoknak.ennek a megoldása hogy egy képrézsltért kapok 10 pontot és az egész képért kapok 600 pontot igy 600+10=610

Névtelen írta...

nekem 1510 pontom van hahahahahahahahahahahahahaha első hely szégyen ti hol vagytok hahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahaha!

Névtelen írta...

köszönöm a segítséget!

Névtelen írta...

Pontosabban: ezen a héten a heti bónusz 600 pont, jövő héten 700, aztán a végén 800. Ezekhez jön mindig a 200 pont az összes képrészletért. Tehát nem mindegyik 610 pontot ér, és nem ezért van oly sok pontjuk.

Névtelen írta...

Én nem is azt mondtam hogy mindegyik képrt jár 610 pont hanem egyel.

Névtelen írta...

Te jo eg!
Mit akartok azokkal a pontokkal?
Ez csak egy jatek!

Dzsu

Névtelen írta...

Mindig vannak olyanok, akik a gyengébb teljesítményüket úgy akarják igazolni, hogy a náluk jobb eredményt elérőkről feltételezik, hogy csalnak. Sajnos ez az élet minden területére igaz.

Névtelen írta...

Sziasztok!

Nagyon köszönöm a segítséget!
Sok síkert mindenkinek"

Sziasztok