kedd, november 14, 2006

A huszonkettedik kincs

Itt van: http://eskuvo.lap.hu/

5 hozzászólás:

Névtelen írta...

szió!szeretném kérdezni hogy az oc.hun csak akkor fogom megkapni a képrészletet ha beregelek??mert nem adja be:(

Névtelen írta...

Hali, én beregeltem de úgy sem adja be a képet, végig néztem az összes oldalt de csak egy régi (halas) képet találtam csak:-(

Névtelen írta...

Nem működik a regeléssel sem. Viszont találtam egy régebbi (halacsás) képrészletet az ingatlanirodák gomb alatt.
Kezd nevetségessé válni számomra ez a játék.
Ide jövök segítséget keresni, akkor, amikor máscsak ez az egy képrészlet hiányzik, aminek a lelőhelye ráadásul adott, és még sem tudom befejezni a képem, mert egyszerűen nincs ott.

Névtelen írta...

már nem akarsz segíteni?

Névtelen írta...

Bocsi! Ez nem jó kép! Már tényleg röhej ez a játék!