szerda, november 22, 2006

A huszonhetedik kincs

Itt van: http://feny.lap.hu/

5 hozzászólás:

Névtelen írta...

Hali. nekem az 1-9 között kincs hiányom van, hogy tudom pótolni? Tudsz segíteni?

Névtelen írta...

Hali!
Én tudnék segíteni, ha leírnád a képhez tartozó kérdéseket - mivel már az elején lévő képkérdéseket összekeverték! VIC

Névtelen írta...

Kedves Kincshiányos!

Gondolom az a problámád, mint nekem is volt anno, kiraktad a képet, de közben "elhagytad", azaz nem vetted észre a kincset.
Így nem tudod, melyik képrészletnél volt.
Én azt tettem, hogy beléptem új felhasználó névvel, és odafigyelve újra kiraktam az egészet.
Most már Neked jóval könnyebb dolgod van, a legtöbb segítő kincsvadász blogger külön kigyűjti a kincses képeket, csak ezeken kell újra végig futnod.(Ha több helyre "vándorolt" a kincs, többön is, de még így se sok!)
Egyébként köszönöm a segítséget! :) Szeretem megtalálni egyedül a képeket, de ma nagyon fárasztó napom volt, és kicsit lusta is voltam. Így "az oldalról lopva" ugyan nem volt annyira izgalmas, de mégis minden pontom meg van.
Gratulálok a bloghoz, nem csak pontos, hanem gyors is!
Remélem, a játék végéig marad.

Névtelen írta...

Ém nem töröm az agyamat a kérdéseken az élet fontosabb feladványokat ad mint a strtlap. Szóval csak erről a Blogról nyomatom a kérdésekre a választ. Ennyi. Ki az a hülye aki ez a Blog tudatában elkezd gondolkodni a kérdéseken. Az tényleg hülye vagy nő, lány.

Névtelen írta...

Te, aki nem vagy hülye, hanem még annál is rosszabb! Hidd el a férfiak többsége is tisztességes, és csak akkor fordul segítséghez, ha nagyon muszáj. A legtöbb férfi szereti maga megoldani a problémáit, mert egy igazi férfinek csak saját munkájának gyümölcse jelent önmaga számára valódi értéket. Valószínű a Te önbecsülésed a nulla körül járhat, és szeretsz élősködni másokon.