kedd, november 21, 2006

A huszonhatodik kincs

Itt van: http://lelek.lap.hu/

14 hozzászólás:

Névtelen írta...

igazán gyors vagy! :o)))

Névtelen írta...

koszike egyet kettot sosem talalnek meg ha nem irnad ide

Névtelen írta...

gyülölöm a startlapot meg a startlap hülye játékát. Ha nem lenne ez a segítség szarnék a játékra.

Amúgy nyertem már sokmindent, de itt nem hiszem, hogy nyerek valamit. Amúgy mindegy megcsinálomezeket a gagyikat.

Névtelen írta...

ha gyűlölöd, miért játszol??
Ha igazán szeretnél játszani, a képek keresése lenne öröm, nem a segyítség, és a játék gyalázása

Névtelen írta...

Köszike, hogy segítettél a nagyon nehéz kérdéseknél!
Szerintem nagyon jó ez a játék

Névtelen írta...

Szanalmas ez a nyavajgas!Ha nem szereted,ne jatssz!Vagy ha megis,akkor probald elvezni.Gyerekes vagy!Nagyon!
Dzsu

Névtelen írta...

Segítsen már valaki hetek óta nem illeszti be az ezoteria lap.hu a darabot a képbe és így a 700 pontom is ugrik hát nem hiszem el hogy ez az egy darab nem működik és hogy ennyi ideje nem lehetett megcsinálni ha már azt találták ki.
Köszi a segítséget előre is .

Névtelen írta...

Nem biztos,hogy bejon,de probald meg a tematikus oldalakrol,ott is a lap.hu oldalak teljes listajarol.Nekem mindig sikerul,ha maskepp nem megy.Blogger lapjarol is sikerulnie kene,ha nincs mas megoldas.

Névtelen írta...

A gyűlölködőnek!
A gyűlölködés és a helyesírási hibák helyett inkább gondolkozz! Néha az sem árt. Biztos vagyok benne, hogy a multkori gyűlölködő is Te voltál. Sajnállak, mert nagyon boldogtalan ember lehetsz.

Névtelen írta...

Hogyan lehet az megtudni, hgy megtalaltam-e minden kincset?

Névtelen írta...

Sziasztok!
Segitsetek lécci!
Hol tudom azt megnézni,hogy eddig hány kincset találtam meg?
Beléptem a kincstárba de ott semmit sem látok csak a pontjaimat!
Elöre is köszi!

Névtelen írta...

Ott vannak a kepen a kincseid egytol egyig.Ne ott keresd a pontoknal,fent a kepen!Sok sikert!

Névtelen írta...

Onnan tudod megnézni hogy hány kinycset találtál, és melyik hiányzik, ha a kincseket megnézed akkor balról jobbra kapjuk öket, képenként. Tehát ha van egy lyuk a kincsek között, számold meg balról jobbra hogy hányadik kincs, és pl ha az 5. hiányzik akkor az a második világ első képnek a kincse.
...remélem érthető voltam :D

Névtelen írta...

Kiegészítés: az alsó sornál kezdd a számolást. :)