szerda, november 15, 2006

A huszonharmadik kincs

Itt van: http://kutya.lap.hu/

18 hozzászólás:

Névtelen írta...

Minden elismerésem. A cellulitmasszázsra nem jöttem volna rá, mivel mindenáron állati eredetű bőrben gondolkodtam. :))

Névtelen írta...

koszi a segitseget!!!!!!!

Névtelen írta...

Megnéztem a napi nyerteseket,pár napja a Papp Gergely 2x is szerepelt, ma már csak egyszer. Na ilyen hogy történhet?
Kicsit durva amit már művelnek, nem gondoljátok?

Névtelen írta...

Az előzőhöz még hozzáfűzném, hogy a Papp Gergely jelenleg az egyike a legtöbb pontot szerzett személyeknek, pár napja még az első húszban sem volt benne.
Ehhez mit szóltok?
Jó volna eldönteni, hogy kétszeres napi nyertes, vagy listavezető.

Névtelen írta...

Segítsetek! Van egy lap.hu ami már hetekóta nem muzdúl meg mit tegyek az az egy amit nem tudok beilleszteni a többi közé.
ezoteria lap.hu Ha van valaki aki olyan okos és kedves hogy tudna segíteni megköszöném.

Névtelen írta...

be se jön az ezoteria.lap.hu oldal? Zsuzsi

Névtelen írta...

köszönöm a segítséget!ma elsőre beadta az oc oldalán a keresett képet.:)

Névtelen írta...

..és lehet, hogy Papp Gergely még a lakást is megnyeri. :o))) Csak vicceltem, ne foglalkozz ezzel. Ne húzd fel magad. Úgysem tudsz mit csinálni. Ez van. Zsuzsi

Névtelen írta...

Tudja valaki, hogy mi van akkor ha benevezek egy nyereményre, attól még a lakássorsolásban résztveszek?

Névtelen írta...

El kén olvasni a Játékszabályt, de végülis igen - részt veszel, ha feliratkoztál regisztrációkor az Otthon Centrum hírlevelére.

Névtelen írta...

és meg kell lennie, mind a 32 db kincsnek. Akkor nevezel be a lakássorsolásra. (+ felíratkoztál az OC hírlevélre)

Névtelen írta...

Én feliratkoztam anno a hírlevélre, de eddig még egyet sem kaptam...sőt a kötelező kezdőlapnak bepipáltam a startlapot, mégsem állítódott át a kezdőlapomá....

Sharini írta...

Sziasztok!

Ha jól láttam a Pap Gergely csak egyszer nyert, és fent van a legtöbb pontott gyűjtött kincsvadászok között. De ezen tényleg felesleges izgulni... ki tudja mi van emögött. De én végülis jót szórakozom az egészen... Mindenesetre örülök ennek a lapnak, ma találtam meg, és egy pár kínszenvedéstől megkímélt... az az igazság, hogy már majdnem feladtam...
Köszi

Sharini írta...

Sziasztok!

Ha jól láttam a Pap Gergely csak egyszer nyert, és fent van a legtöbb pontott gyűjtött kincsvadászok között. De ezen tényleg felesleges izgulni... ki tudja mi van emögött. De én végülis jót szórakozom az egészen... Mindenesetre örülök ennek a lapnak, ma találtam meg, és egy pár kínszenvedéstől megkímélt... az az igazság, hogy már majdnem feladtam...
Köszi

521127 írta...

lehet kérni egy választ? amig élek sem fogok rájönni:
Valakinek nagyon elege van mindenből,ugy érzi nem érdekli semmi? köszi

Névtelen írta...

hali!
ez egy nagyon régi kérdés. a válasz csömör azaz csomor.lap.hu

Névtelen írta...

Én még egyetlen hírlevelet se kaptam! lehet, hogy nem sikerült feliratkoznom??

Névtelen írta...

A napi nyertesek 13-ig vannak megadva ma 16-a van nem volt azóta napi sorsolás? Tegnap reggel a kérdésekre nem lehetett válaszolni, írtan e-mailt nekik azt írták nem értik mi a probléma. Remélem ma is lesz segítség ezen az oldalon. Kösz az eddigit is.