hétfő, november 13, 2006

A huszonegyedik kincs

Itt van: http://kornyezetvedelem.lap.hu/

12 hozzászólás:

Névtelen írta...

Tényleg mondja már meg valaki, hogy lehet több száz ponttal többje valakinek, ennyi embert csak nem hivhatott meg!

Névtelen írta...

Sziasztok!
nem érdemes mérgelődni a pontokon szerintem a játéktisztasága megkédö
jelezhető.... ettölfüggetlenül én
kitartóan keresem az oldalakat ha
elakadok innen meritem a segitséget-
amit ezutal nagyon köszönök!

Névtelen írta...

Az meg hogy lehet, hogy van olyan ember a napi nyertesek között, akit kétszer is kisorsoltak!?!????
Ez valahogy nem egy tiszteséges dolog, mert én is csak vasárnap értem rá megcsinálni a térképet, s nem hiszem, hogy kétszer egymás után 200 pontot ért volna el...
Erre azért figyelhetnének, hogy egy embert ne sorsoljanak ki kétszer vagy többszőr!!!!

Névtelen írta...

Csatlakozom az előttem szólókhoz, engem is érdekelne, hogyan lehet ekkora pontkülönbség.

Névtelen írta...

Kit érdekelnek a pontkülönbségek.
Engem nem. Váltsunk témát. Gyülölöm a startlapot meg a hülye startlap játékait.

Már megint látom, hogy új helyszín van. Kezdem.

Amúgy köszi a válaszokért. A nyeremény az tetszik. eddig mindig csak számítógépet vagy mobilt nyertem ideje már valami nagyobb értéket nyernem.

Névtelen írta...

Ez nem egy egyszerű Internetes játék. Látszik, hogy nagyon amatőr emberek találták ki. Pl. amikor feltesznek egy kérdést tök zavaróan fogalmazzák meg. Tehát nem egyértelmű az ami annak is van feledva. Nem a megoldás nehéz, hanem az a nehéz, hogy kibogózni a kérdést, hogy mit is hívatott jelenteni.

Névtelen írta...

Ha nem Én nyerem meg a kérót, akkor kivégzem az egész startlap szerkesztőségét.

Névtelen írta...

Sziasztok!
Először is ezer köszönet a válaszok feltöltőjé(i)nek!!
Másodsorban azt szeretném megkérdezni, hogy másnak ne volt probléma Az áthatolhatatlan dzsungel - A folyó (krokodil) részénél erre a kérdésre: Vállalati követelés eladása egy erre szakosodott pénzügyi szervezetnek: faktoring.lap.hu?? Mert én hiába kattintok a képre, sehogy sem akar pontot jóváírni? Tudtok rá valami jó megoldást??

Névtelen írta...

én már rajta voltam a top listán a 12.helyen tamás néven

Névtelen írta...

Nagyon köszönöm annak ill. azoknak akik ezt a segítséget megadták, adják!!!! Szerintem is nehezen vannak megfogalmazva a kérdések! nem eggyértelmű! A pontok tényleg furcsák, ennyi embert képtelenség meghívni, amennyi a valós és az általuk "megszerzett" potok közti külömbség! Azért még...hajrá fiuk! A remény kel meghaljon legkésőbb!

Névtelen írta...

Én senkit nem hívtam meg, és 100-300 pont különbség van köztem és az első 20 között. Az 20-60 sikeres meghívó, de ha valaki 130-at elküld, vagy küld egy megállíthatatlan kör-emailt vagy iWiw üzenetet a saját azonosítójával, az vadidegenekhez is eljuthat. Könnyen lehetne akár 1000 plusz pontot is gyűjteni.

A plusz pontok amúgy semmire nem jók, mert 20800 pontot lehet gyújteni, a meghívókkal mondjuk 22000 pontot gyűjtesz, hát aztán, így is nevezhetsz 1-2 nyereményre, amit aztán sorsolnak.

Napi 200 pontot mindenki össze tud gyűjteni aki aznap megfejti a feladványokat, én minden nap gyűjtök 200 pontot. De még nem nyertem :)

A lakásért pedig összesen 2560 pontot kell gyűjteni, ha utánaszámoltok.

Peace

Névtelen írta...

Sziasztok!
Azt tudja valaki, hogy akit kisorsolnak napi nyertesnek, az honnan értesül?? Mert ha csak a név van feltüntetve az édes kevés. Több azonos nevű ember is létezik az országban. Miért nem lehet esetleg a mélcímet is odaírni????