csütörtök, november 09, 2006

A huszadik kincs

Itt van: http://vulkan.lap.hu/

19 hozzászólás:

Névtelen írta...

Megmondjátok hogan lehet valakinak 610 ponttal többje?
Igaz nekem nem fogadta el a citromailes regisztrációmat sem!

Névtelen írta...

Helló Játékostársak!
Ez az egész 1 nagyon jó buli, de lője már le valaki az a Lippai Nagy...-ot. Vagy ez dél-amerikai és az összes nevével regezni fog?
Na további jó játékot és kellemes szép napot!szeva88

Névtelen írta...

Ezer köszönet a segítségért, de azért kíváncsi lennék rá, hogy te honnan tudod az összes megoldást!?

Névtelen írta...

Mondjuk ez egy jo kerdes,meg akkor is,ha a google-ban meg lehet talalni mindenre a valaszt,de az ember neha mar megkergul a keresgelestol.Na ilyenkor irto jol jon egy kis segitseg,hogy uj erore kapj.A pontokkal nem erdemes torodni,mindig vannak "BENNFENTESEK".Ez bosszanto,deinkabb elvezd a jatekot,mert tok jo szerintem.Ez nem verre megy.Ennyi.

Névtelen írta...

Sziasztok!
Valaki megtudná mondani,hogy mit lehet csinálni akkor ha egy oldal nem működik?Jelen esetben nekem az ezoteria lap.hu
Előre is köszi a segítséget

Névtelen írta...

Szia!

Probalj mashonnan felmenni a lapra,mondjuk a listarol Ha nem megy hagyd ki,kesobb probald ujra.

Névtelen írta...

Hello!
Tudnátok abban segíteni, hogy hová került el a Széljárta Sivatagos 4.képen 3.sor 3.kép kincse, ami elvileg a hajhosszabitas.lap.hu - n kéne lennie?
Köszi

Névtelen írta...

Most néztem meg és nekem ott van a www.hajhosszabbitas.lap.hu-n. Ird be mindig a www-t elé.

Névtelen írta...

Hello!!!
ezer köszönet a segitségért....
már majdnem feldtam....

Névtelen írta...

Helló!
Ezer köszönet a segítségért!


/"Nem az az okos ember,aki mindent tud,hanem az aki tudja mit hol kell keresni!"/

Ez a piszkálódóknak szól!!!!

Névtelen írta...

Sziasztok!
Nem érdemes azon mérgelődni, hogy ki van az elő 20-ban. Nézzétek meg a napi nyerteseket - az "elsők"-ből még senki nem nyert! Lehet, hogy a főnyereményt már v-ki lestoppolta, de a többi nyeremény is elég vonzó és a játék sem rossz. És nem utolsó sorban ezer hála és köszönet ezért az oldalért!!!!

Névtelen írta...

Tudtommal a főnyereményt kisorsolják azok közt, akik feliratkoztak az OC hírlevélre. Remélem azért tiszta a játék, bár elképzelhető, h vki már benne lakik a "nyeremény"-lakásban... Ez a Lippai.... + eszter engem is zavar... :S
Köszi a megfejteéseket!

Névtelen írta...

üdv mindenkinek.....elárulná valaki, hogy miért van az, hogy ha mindent meg is találsz, akkor is hogy lehet valakinek majdnem 700-al több pontja mint neked? (most a citromailt és a meghivokat ne vegyük figyelembe) Elárulná ezt nekem valaki? Esetleg mondjuk olyan aki mindig bent van az első 20-ba? Köszke szépen...

Névtelen írta...

Sziasztok. Tudjátok nem az a fontos kinek milyen kapcsolatai vannak, inkább élvezd azt hogy te
!Magadtól! tudod megoldani a nagy részét nem pedig automatikusan 28000 pontról indulsz. az a jó ha gondolkodsz rajta, és öröm amikor ájössz valamire, és elmondhatod magadrol hogy igen megcsináltad!! Köszi az oldalért, néha énis elvérzem.. Puszi Nektek: Pici

Névtelen írta...

Szevasztok!
Most mi ez a dzsungel genya. Azt írják, hogy a csodálatos palota nem vesz részt.

Most már semmit se értek.

De idegesít ez a startlap játék. Amúgy aki írja a válaszokat annak természetesen örök hála.

De utálom a stratlapot meg a startlap hülye játékát.

Azért a nyeremény tetszik, de ettől még utálom a startlapot.

Névtelen írta...

Ja már értem a dzsungeles dolgot, oké oké. Nem arra megy a játék amerre én szeretném. Mindegy már képben vagyok.

Gyűlölöm a gagyi startlapot és gyűlölöm a gagyi startlap játékát.

Névtelen írta...

Erre annyit, ha nem lenne ez a segitseg Én már rég szétfejeltem volna a monitoromat.
Baromi idegesito játék ez.

Névtelen írta...

hogyha ez egy internetes játék, miért van fenn a megoldás??
Innen már nem érdekes!!!

Névtelen írta...

Távozz innét. Ez nem egy egyszerű Internetes játék. Látszik, hogy nagyon amatőr emberek találták ki. Pl. amikor feltesznek egy kérdést tök zavaróan fogalmazzák meg. Tehát nem egyértelmű az ami annak is van feledva. Nem a megoldás nehéz, hanem az a nehéz, hogy kibogózni a kérdést, hogy mit is hívatott jelenteni.