csütörtök, november 30, 2006

A harminckettedik kincs

Itt van: http://tango.lap.hu/

26 hozzászólás:

Névtelen írta...

Hálás köszönetem az oldal készitőjének.Nélküled nem lett volna teljes a játék.Békés Boldog Ünnepeket kívánok
Nika

Névtelen írta...

KÖSZÖNÖM!

Névtelen írta...

Köszi!
Kár,hogy már vége...csak az utolsó héten találtam meg ezt az oldalt és nem csak azért örültem mert itt megtaláltam azt a nagyon kevés képet ami még hiányzott...hiszen nem is tudom minden pontomat felhasználni henem azért is mert beszélgethettünk:)) Remélem jövőre is ugyan itt talizunk egy újjabb játékban:)
Sziasztok és mindenkinek kéz és lábtörést a sorsolásra!

Névtelen írta...

Csatlakoznék az előttem szólókhoz: HÁLÁS KÖSZÖNET!

Névtelen írta...

Köszönöm a segitséget!
Boldog Ünnepeket kívánok!
Sok sikert a sorsoláshoz!
Timi

Névtelen írta...

Köszönöm a segítséged!

Kellemes karácsonyi ünnepeket és boldog új évet kívánok!

Névtelen írta...

Nagyon köszönöm ezt az önzetlen segítséget!!!!!!!

Névtelen írta...

Nagyon köszönöm a segítséget!

Kellemes Ünnepeket Kívánok!

Névtelen írta...

Nagy gondom van!
Nekem még mindíg hiányzik kép.
szepsegszalon, politologia, tango, partyszerviz, pályázatiras, ír szetter, peking,
Én nem találok képeket.
Tud valaki segíteni???

Névtelen írta...

Sziasztok!

Mindenkinek aki/k/ készítették aki
segített és aki játszott a játékban
kívánok nagyon kellemes ünnepeket és boldog békés új esztendőt.Jó volt együtt játszani és persze dumcsizni.(a tao.lap.hu még mindig nem jó!)

Névtelen írta...

Hali!

Gyerekek, olvassatok! Erről az oldalról minden kép bejön!!!, v. frissítés!!

Névtelen írta...

Nagyon köszönöm a segítséget, mindenkinek kellemes ünnepeket és sikerekben gazdag új évet kívánok!

Névtelen írta...

Bocsika, de a magyartelepülés és a szépségszalon oldalakon továbbra sincs kép. Szóval hol van akkor itt a frissités?

Névtelen írta...

Ezt az utolso képet alaposan elszurták. CSak azt nem értem egyeseknek miért van meg az összes kép míg másoknakhiányoznak.
Ezt magyarázza el valaki.

Névtelen írta...

Vielen Dank für die Hilfe! Wünsch Dir/Euch eine schöne Weihnachtszeit und nen guten Rutsch!

Névtelen írta...

Fityuzzatok!
Bejön minden kép, csak amit már megfejtettél, kapcsold ki, ha még sem jön be a kép, lépj ki a játékból, s újból lépj vissza!
Mindenkinek kellemes Karácsonyt és boldog új évet kívánok!
Köszike a segítséget!

Névtelen írta...

Egész napom ráment, de végre sikerült megtalálni az összes képrészletet. Nem kis munka volt. Mégegyszer ezer köszönet sok segítségért. Kellemes karácsonyt kívánok.

Névtelen írta...

Köszönöm a segítséged!

Kellemes karácsonyi ünnepeket és boldog új évet kívánok! hiss

Névtelen írta...

Hali!
Ha nem jön be a képrészlet akkor próbálkozz a mozzilával vagy az explorer-rel. Legalábbis nekem bejött.Vagy az is lehet hogy csak lassú a neted az is gond lehet.
Próbáld ki.
Ezer hála annak aki ezt az oldalt létrehozta!
Sokat segítettél kösz!

Névtelen írta...

Én próbálok regisztrálni a nyereményekre, de hiába nyomom neki, hogy rendben, nem történik semmi.Tudja valaki, hogy miért van ez, vagy akkor most hogyan lehet a nyereményekre regisztrálni????

Névtelen írta...

Nekem miért csak 20540 pontom van?
Mindent rendesen megfejtettem.

Névtelen írta...

Segítség! A régi képek közül nagyon sokat levettek a honlapokról. Köztük kincseket is. Így képtelen vagyok összeszedni a pontokat, és nem is tudok regisztrálni a nyereményre, főleg nem vagyok jogosult a főnyereményre sem.

Nagyon hálás vagyok a honlap készítőjének az eddigiekért is, de most kicsit kétségbe vagyok esve!

Köszönöm a segítséget: Judit

Névtelen írta...

A Startlap nyitóoldalának az alján van az Észrevételek rovat, azt megnyitva írj nekik a problémádról. Egyébként sokan járnak hasonló cipőben, pl. én is. A versenykiírásban az volt, hogy még ezen a héten is kereshetjük a képeket, de arról nem volt szó, hogy meg is találjuk. Én már írtam nekik, de még nem válaszoltak. Jó lenne, ha többen is jeleznénk az újabb hibát, hátha akkor visszarakják a képeket.

Névtelen írta...

Köszönöm! Írni fogok!

Judit

Névtelen írta...

Fent is vannak, mielőtt még írtam volna. Igazán szívből köszönök mindent. E nélkül a lap nélkül a világon semmire se mentem volna.

Igazi hála: Judit

Névtelen írta...

Köszönjük ezt az óriási segítséget, amit nyújtottál! Ezáltal az ismeretanyagunk is gazdagodott. Már ezért is megérte ez a játék!

Boldog, békés ünnepeket kívánok Neked és játékostársaimnak is!

Zsuzsa