szerda, november 29, 2006

A harmincegyedik kincs

Itt van: http://tea.lap.hu/

34 hozzászólás:

Névtelen írta...

Változott a kérdés!

A megoldás eu.lap.hu

Névtelen írta...

Hajrá holnap az utolsóért! Mindenkinek örömteli keresgélést! A majdani nyerőknek örömet a nyereményben! A hopponmaradot-taknak reményt, hogy majd máskor sikerül!
Jó egészséget, vidám szép életet kívánok mindenkinek: Brukner Szigfrid

Névtelen írta...

Kössük fel a gatyóttt!
Holnap a NaGy NaP??!!!

Névtelen írta...

sziasztok. én nekem még mindig nem sikerült beszúrnom a tao.lap.hu mit csináljak.segitsetek

Névtelen írta...

Nektek sikerült a hűtőszekrény.lap.hu-n találni képet? Most nincs ott semmi...

Névtelen írta...

a mai 11/30 hoz egy darab lapon sincs kép!

Névtelen írta...

Hello!

En sem talaltam kepet az utolso terkepen.Erdekes,eddig ilyen nem volt!

Névtelen írta...

Türelem rózsát terem.!?

Névtelen írta...

Szívesen locsolgatnám a rózsámat az új lakásom erkélyén Sasadon.....!

Névtelen írta...

Ja ja!Ezzel mind igy vagyunk.

Névtelen írta...

De hol vannak a képrészletek?
Nekem egyet sem sikerült találni még....

Névtelen írta...

Helló Mindenkinek!
Most jön a szivacs? Nem lesz egy képrészlet sem! Senkinek nem lesz 32. kincs! Nem kell kisorsolni a lakást!!!

Névtelen írta...

sziasztok!

Nekem a gitár és a hűtőszekrény oldalon nincs kép!
Rossz a válasz???

Névtelen írta...

azért elég bosszantó, jól átvágtat.

Névtelen írta...

Egyre érdekesebb, még akkor is ha elméletileg még napokig lehet keresgélni.

Névtelen írta...

Sziasztok!Hát ezt jól megcsinálták!
A tao.lap.hu nem jön be már vagy két napja a gitár.lap.hu-n nincs kép a mai válaszoknál megaztán végképp semmi.Lehet hogy ennyi volt?

Névtelen írta...

franciák erre azt mondják:
c'est la vie

Névtelen írta...

ne felejtsd ki a hutoszekreny lap.hu-t, mert ott sincs kep..:(

Névtelen írta...

A nyolcadik heti 2.képhez nem kaptam meg a 800 bónuszpontot, valamint nekem sincsenek az utolsó térképhez képek! Hol lehet reklamálni????

Névtelen írta...

ez LoL

Névtelen írta...

sehol semmi! Mi a van?

Névtelen írta...

Játszadoztunk itt heteken át. Keresgéltünk hol így, hol úgy. Mostmeg se kép (hang is csak azért mert zenét hallgatok)!!! Vagy várunk, várunk...várhatunk?!

Névtelen írta...

Kiverte a biztosítékot a mohóságotok, majd ha újra indul a szerver lesz kép, meg kincs!

Névtelen írta...

Bocs az előzőért, de én is rajta voltam, hogy mielőbb megtaláljam az utolsó kincset, s feltételezem, hogy valami nincs rendben a rendszerben!

Névtelen írta...

Elhiszem, terhelt a rendszer, hisz sokan várjuk a mai képeket, de azért nem gondoltam volna, hogy 9-kor még egyet se találok... Lett volna idő 0:00 óta! Nem?
Bár azt hittem, legalább 1 nappal előttünk járnak a készítők.
A segítségért pedig ezer köszönet: volt olyan kérdés, amit enélkül soha nem találok ki.

Névtelen írta...

Hűtő, gitár semmi! Tudom, már mi történt! Észrevették, hogy a hütőből a cica kilopta a képet és a gitárt a cica után dobta..:))))

Névtelen írta...

A mai napra egyetlen oldalon sem találtam képet! Valakinek sikerült már találnia valamit?

Névtelen írta...

senkinek. gitárra valami ötlet

Névtelen írta...

Lassan 10 óra és még semmi az utolsó képen.....! Én nekem sincs semmi a hűtő, és a gitár lapokon!
Valaki tud segíteni?
A kérdések pedig ugyanazok!!

Névtelen írta...

Tudja valaki,hogy mi történt? Már meg van a nyertes?

Névtelen írta...

Nyugi! Keressetek valamilyen hasznos, kellemes elfoglaltságot, ne csak várakozzatok! Nem kell a sietség. Még van 10 nap, és a játékban az időeredmény nem számít.Üdvözlettel: Ló Szerafim

Névtelen írta...

gitár.lap.hu-n fenn van a lép!!!!!!
Zsó

Névtelen írta...

megérkeztek az utolsó képek is !!!!
Zsó

Névtelen írta...

a 32. kincs is megvan :D
Zsó