kedd, november 28, 2006

A harmincadik kincs

Itt van: http://parizs.lap.hu/

38 hozzászólás:

Névtelen írta...

szia! létezik a karavánklub.lap.hu oldal csak nem engedi megnyitni. valoszinü az oldal hibás! üdv gabesz

Névtelen írta...

http://kempingklub.lap.hu/

Névtelen írta...

ennél a kérdésnél a lakoauto.hu a helyes megldás
a kempinges már volt

Névtelen írta...

A lakoauto.hu is volt mar korabban.

Névtelen írta...

hogy van az, hogy az első helyezettnek 00.00. óra előtt 335 ponttal több van mint a lehetséges maximum?

Névtelen írta...

Szép jó reggelt!

Csöppet elegem lett abból, hogy ilyen sok pontja van egyeseknek, ezért írtam a startlap szerkesztőinek. Idemásolom a válaszukat: Kedves Játékos!
A pontszámok korrigálása többször megtörtént a játék folyamán. Egyelőre nem tudjuk, hogy a több pontszámmal rendelkezőknek hogyan sikrült kijátszaniuk sokadszor a védelmi rendszert, de biztosíthatjuk, hogy a lehetségesnél több pontjaik miatt előnyben nem fognak részesülni.
Egyébként további megnyugtatására tájékoztatjuk, hogy a fődíj megnyeréséhez a pontszámoknak nincsen közük, a napi sorsoláson történő részvételhez pedig mindössze 200 pont összegyűjtése szükséges az adott napon.
Kérjük, ne bosszankodjon ezen! A játék koordinátora a pontok korrekcióját továbbra is folyamatosan el fogja végezni.

További jó játékot!

Üdvözlettel:

Startlap Ügyfélszolgálat

Névtelen írta...

Megpróbáltam már szinte minden variációt, de semmi....... a karavanklub.lap.hu meg továbbra sem műkszik.....

Névtelen írta...

megváltoztatták a kérdést

Névtelen írta...

rossz a kérdésre a válaszlehetőség nem nyitható meg az új kérdésre a válasz: vizualisantropologia.lap.hu

Névtelen írta...

Új kérdés van a karavános helyett:
Etnofilmesek és etnofotográfusok szakterülete ez. Mi lehet az?
Válasz: vizualisantropologia.lap.hu

Névtelen írta...

viszont nem ad pontokat a teljes kép megtalálásáért.

Névtelen írta...

a karavanos kerdes helyett: a valasz : antropologia

Névtelen írta...

Hali!

Megtaláltam a lakókocsi karavános kérdésre a választ: rafting.lap.hu

Megadta a pontot a képért!!!
VIC

Névtelen írta...

Etnofilmesek és etnofotográfusok szakterülete ez. Mi lehet az? http://vizualisantropologia.lap.hu minden jókat!

Névtelen írta...

A heti bonuszt nem adja meg, és 19 képtalálatot jelez - pedig teljes a kép.

Névtelen írta...

szia. megtaláltam a rocklap.hu de nem ad pontott

marina írta...

nekem a lakókocsis kérdés helyett ez van:
etnofilmesek és etnofográfusok szakterülete. mi az?
válasz:
http://vizualisantropologia.lap.hu

Névtelen írta...

rock.lap.hu

Névtelen írta...

Frissíts, v. lépj be újra!

Névtelen írta...

Sziasztok!
A hűtőszekrényes kérdést szerintem más képpen kellett volna feltenni, mert a hűtő nem egy hely, hanem egy tárgy. A kérdés kitalálójának szerintem egyese volt magyarból

Névtelen írta...

Mit kell szőrözni a kérdéseken? Úgyis idejösz a válaszért, nem te keresgélsz.
Kandúr Bandi

Névtelen írta...

Hogy lehet benevezni nyereményre? Hiába nézegetem nem bírok rájönni, segítsetek lécci.

Névtelen írta...

sziasztok

Sajnos nekem van egy problemam es nem tudom hogy ez masnal is elojon vagy csak nalam? nem tudom beszurni a Tao.lap.hu kepet:(

Névtelen írta...

szia. én se tudtam beszúrni a taolap.hu meg a rocklap.hu sem sikerült még mindig

Névtelen írta...

mitcsináljak még mindig nem tudom beszúrni tao képet meg a rock képet.segitsetek.

Névtelen írta...

A nyereményre a Nyeremények oldalon tudsz benevezni. Ha előhívod ezt az oldalt, akkor bal oldalon megjelenik, hogy hány pontod van összesen. Jobb oldalon a nyereménykategóriák mellett van egy kis négyzet, és erre klikkelve megjelenik egy pipa. Ha a pipa ott van, akkor neveztél. Ha változtatni akarsz, a pipára kattintva törlöd azt, és nevezhetsz más nyereményre.
Üdvözlettel: Mikkamakka

Névtelen írta...

Most nézem a nyertesek neveit akik a legtöbb pontott gyűjtötték és nem tudom, hogy az összes kép és kincs megszerzése után miért van valakinek 19160 pontja , nekem meg mindennel együtt 18800 pontom????
Miért van ez??????

Névtelen írta...

Miért fáj néked, hogy kinek hány pontja van? Nem az a fontos, hogy te mennyit szereztél? És hogyan? Már reggel egyik játékosunk idemásolta a startosok válaszát. Mielőtt véleményt alkotsz, tájékozódj! Nem árt, ha néha olvasol is.
Üdvözlettel: Brukner Szigfrid

Névtelen írta...

Sziasztok! Olvastam hogy más is azzal a problémával küzd mint én nem csinál semmit a tao. lap.hu oldal.Ilyenkor mi a teendő valaki
segítsen!! köszi

Névtelen írta...

Nekem is áll az egész tao.lap.hu oldal meg sem mozdul.

Névtelen írta...

Próbáld meg frissíteni! Nálam működött.

Névtelen írta...

Nem lehet, hogy azért van több pontjuk, mert meghívtak egy csomó embert? Meghívónként is jár +5 pont, max. 50 meghívót lehet küldeni, az +250 pont...
Ja és citromail-es regisztrációért +50, 18800+300=19100, és ennyi van az első helyezettnek.
Smoky

Névtelen írta...

sziasztok. én még mindig nem tudtam beszúrni tao.lap.hu meg a rock.lap.hu sem sikerült és hiába frissitettem.

Névtelen írta...

Mikkamakka nagyon köszönöm a választ és örök hálám :)

Névtelen írta...

nekem sem működik frissítés után sem:-((

maci írta...

a hütöszekreny.lap.hu oldalról eltünt a kép,de a kérdés még mindig ugyanaz.Segítsetek! Nálatok is így van?

Névtelen írta...

nem tudjátok véletlenűl, hogy hová lett a hutőből a kép? megette valaki? :))))
Ezúton is köszönöm a segítséget a feltöltőnek

Névtelen írta...

Hogy tudom a hűtőszekrényest megoldaNI?nINCS KÉP.éS MÉG 3 MÁSIKNÁL ELTÜNT A KÉP.karácsony sincs meg,konyha sincs meg és a fejfájás sem.Mit lehet tenni ilyenkor?Köszike!