kedd, október 31, 2006

A tizennegyedik kincs

Itt van : http://buddhizmus.lap.hu/

30 hozzászólás:

Névtelen írta...

Hálás köszönet a segítségért!

Névtelen írta...

Kössz mindent!
Egy dologgal viszont gondban vagyok: a megtalált képrészletet nem rakja be a helyére.Olvastam másnak is van vagy volt ilyen problémája (pl.:zen.lap.hu). Légyszi aki rájött segítsen nekem. A kincses sziget 2. képével is ugyanez van. Előre is köszi

Névtelen írta...

Hali!
CSak én is csatlakozni szeretnék a köszönet nyilvánitáshoz.

Névtelen írta...

Fura, de nekem, és a szobában a kolléganőnek szintén nem jön fel a buddhizmus oldalon se a képrészlet, se a kincs.

Névtelen írta...

nálam sincs se a buddhizmuson, se az ujsagon semmi

Névtelen írta...

köszike drága idegen!!!!!!!!!

Névtelen írta...

nálam oké mindegyik nem tudom mi lehet a probléma!

Névtelen írta...

Most megnéztem és ott van.
www.ujsag.lap.hu és www.buddhizmus.lap.hu. Mind a kettőn ott van.

Névtelen írta...

ha így nyitom meg: http://www.buddhizmus.lap.hu , akkor ott van, ha www nélkül, akkor nincs. ez igaz mindkettőre

Névtelen írta...

KÖSZÖNÖM!!!!!!

Névtelen írta...

Én például mozilla firefox-ot használok, és annál minden képnél azt írja ki, hogy képrészletet találtam, de nem vagyok bejelentkezve!!
Explorer-el minden ok.

Névtelen írta...

Nekem is volt ilyen "helyre nem rakós" eset. Annyi az egész, hogy elég hasonlóak a megoldások, és azt hiszed, hogy azt rakta a helyére, és közben nem. Nézd meg a mellette lévő kérdéseket is még egyszer. Nekem ez a "sátor" és "rendezvénysátor" estén fordult elő.

Névtelen írta...

Sziasztok! Nagyon jó ez a játék! Csak lenne egy kérdésem! A kincsessziget 3. képét nem lehet még kirakni, mert nekem nem engedi...Mi van ilyenkor?

Névtelen írta...

köszi az önzetlen segítséget!!!!!!!!!!!

Névtelen írta...

Nagyon jó ez az oldal,rendes attól,aki veszi a fáradtságot,és segít másoknak.Néhány dolgot sosem talátam volna ki magamtól...Köszönöm!

Névtelen írta...

én egy vmit nem értek....Horváth Péternek és Lippai Nagy Ágnesnek hogy van több pontja mint 6300? én vagyok a 3. mind1, 50 meghívót kiküldtem és minden képrészlet megvan bár a lánctalapos még mindig nem tudom hogy jöttem rá:D nah szal ha vki tudja hogy van több pontjuk akkor vki megosztaná mert azért elég +botránkoztató hogy lecsökkentik a meghívóküldést és még így is több deh Hogy?!

Névtelen írta...

Hello.
Most csatlakoztam a játékhoz a titokzatos rengetek utolso képénél tartok.Nagyon levagyok maradva.Hol találom meg a Széljárta sivatag,Az Óperenciás tenger megfejtéseit.Láttam az oldalon már a Kincses sziget megfejtése van,de nem találom ez elözőeket.Kérhetem a segitségetket.Előre is köszönöm.C.

Névtelen írta...

Köszi a segítséget.

Aki most csatlakozott az is megtalálja a válaszokat. A lap alján kezdjék.

Aki azt mondja, hogy jó ez a startlap játék annak nincs igaza.
Én már (akkor is, ha tudom a válaszokat) fel is idegesítettem megamat rajta.

Idegesítő, nyomurult ez a játék, pont olyan mint a startlap maga.

Amúgy mégegyszer köszi a segítséget. A díjazás tetszik. Remélem nincs megbundázva.

Névtelen írta...

Köszi az oldalért, a segítségért!!! :)

Névtelen írta...

Köszi, ez nagyon rendes tőled!!!!

Névtelen írta...

Gyerekek!
Magyarországban vagyunk.
Minden megvan bundázva!
A tulaj már gondolatban be is rendezte a kéglit.
Ne keseregjetek, azért jó játszani, na és az illúziók...
Pusszantás a bloggernek. Bé.

Névtelen írta...

Undorító, hogy egyesek gondolkodás nélkül akarnak anyagi hasznot szerezni! Undorító, hogy erre még büszkék is!

A majmot az embertől a GONDOLKODÁS különbözteti meg és aki sajnálja egy kicsit is jártani az agyát, hogy tisztességes módon játsszon, annak semmlyen örömöt nem kívánok a szerzett anyagi javakban.

Minden rendszer kijátszható, de ez még nem jelenti azt, hogy birka módon le kell mondani a játék élvezetéről és a PÉNZ-PÉNZ-PÉNZ után hajtani.

Szerencsétlen majmok vagytok! Szánom mindegyikőtöket!

Névtelen írta...

és te vajon hogy kerültél ide? netán beírtad gugliba hogy "startlap kicsvadászat megoldások" ???

Névtelen írta...

Csak megnéztem a lapjaim részletes statisztikáit és ledöbbentem, hogy a látogatók nagy részét a majmok teszik ki...

Nagyon merem remélni, hogy az összes olyan találatot, ami erről a blogról indult a játék manipulálásaként értékelik a szervezők és törlik az elért eredményeket.

Erkölcs bekaphatja? Büszke lehetsz magadra...

Névtelen írta...

Én az oldal nélkül Nem tudnám a kincseket megszerezni, a motoros és kocsis kérdéseket még apa sem tudja!
Tégyleg!Ezt az oldalt te php-ben írtad, hogy beírhassuk a hozzászólásokat, vagy egy így volt a blogodban és ez olyan, mint a gportálos oldalak!

Névtelen írta...

Kedves Erkölcs!
Most mit csináljon egy tízéves lány azokkal a kérdésekkel, hogy a:
motorok teljesitmeny novelesenek az egyik modja
Most mond csak meg!Ha olyan okos vagy, írd le az össz es prímszámot matekból!Vagy csinálj egy profi php-s vagy html-es weboldat!Ha tudod egyéltalán mik ezek!
Én tudom mind a kettőt!
De hát ezt nem kérdezik!
A sudoku-t sem!

Névtelen írta...

Nagyon szépen köszi a segítséget !!! Kb.85 %-ban megtaláltam a helyes megoldásokat, de a többinél egyszerűen már sejtelmem sem volt. Mégegyszer nagyon köszönöm az önzetlen segítséget !

Névtelen írta...

"Most mit csináljon egy tízéves lány azokkal a kérdésekkel, hogy a:
motorok teljesitmeny novelesenek az egyik modja"

Nézzen utána máshol, tanulja meg, értse meg. Ha nem képes rá, akkor ne akarjon jó eredményt elérni.
A 10 éves lány meg nem tudom mennyire lesz jogosult akármilyen nyeremény átvételére.

"
Most mond csak meg!Ha olyan okos vagy, írd le az össz es prímszámot matekból!Vagy csinálj egy profi
"

Ezt ugye nem gondoltad komolyan? Honnan tudod, hogy véges sok prímszám van és ugye azt nem gondolod, hogy rendelkezésére áll bárkinek is akkora számítási teljesítmény... Juj, szaladok át a másik szobába újraindítani a 200 kvantumszámítógépemet... :D

"
php-s vagy html-es weboldat!Ha tudod egyéltalán mik ezek!
Én tudom mind a kettőt!
"

Örülök neki, hogy tudod. Igaz én is üzemeltetek több ilyen weboldalt, igaz, hogy ennek ellenére nem merem azt állítani, hogy értek hozzá és tudom mi az, pusztán egy-két dolgot képes vagyok megcsinálni. Szerintem elég kevés dologhoz értesz, mert ha sok dologhoz értenél egyre inkábbrájönnél, hogy mennyi mindenhez nem értesz.

Névtelen írta...

Köszi a segítségét, néha nagyon elakadok !

Névtelen írta...

Thanks for the erdekes informacio