csütörtök, október 26, 2006

A tizenkettedik kincs

Itt található: http://delfin.lap.hu/

32 hozzászólás:

Névtelen írta...

hol van a legenybucsus kincs?

Névtelen írta...

Vándorolnak a kincsek, így aki most próbálkozik az egy új kérdéssel szembesül:

Látsz egy embert, mégis ketten vannak. Mi az? http://kismama.lap.hu/

Update:
A leánybúcsú helyett is új kérdés van:
Korunk nagy varázslós mesefolyamának főhőse… http://harrypotter.lap.hu/

Névtelen írta...

megtaliztam minden kk-t és mégis csak 4805 pontom van. Hogy lehet valakinek 7 ezer felett? Na nehogy már 600 (!) meghívót kiküldött?!

Névtelen írta...

Koszonom szepen a sok segitseget! Biztos sok melo volt osszegyujteni...
Rendes toled!

Névtelen írta...

Köszönjük a segítséget,jó néhány választ csak így sikerült megoldani.
További jó játékot mindenkinek!!!

Névtelen írta...

De jó, hogy ez az oldal még megvan! Azt hiszem, időnként be fogok nézni ide. :)

Névtelen írta...

Igen meghívókkal gyűjtötték a pontokat! kapcsolatba léptem velük és megkérdeztem! aki reggeltől estig a gépnél ül annak sztem van ideje ilyenekre!! átlagosan napi 10meghívás.......sztem ez elég!

Névtelen írta...

akiket meghív, azoknak is játszani kell, mert akkor kap +5 pontot. ha 3000 pontal többje van, mint nekünk, akkor 150 meghívott játszik gyorsan az ő meghívójával. Ez de szar, én meg itt gürizek vele.

Névtelen írta...

Nem tudom, mi lehet a probléma, de 3 képrészletet nem tesz a helyére a "program", hiába találtam meg, és kattintottam rá. Konkrétan: zen.hu lap, babysitter.hu lap és a ssangyong.hu lap. Mit kéne tenni??? Tud vki segíteni?!!??

Névtelen írta...

Nekem is ugyanezzel a 3 képrészlettel van bajom.

Névtelen írta...

Köszönünk minden segitséget, csak annyi kérdeznék: ez az oldal is megszünt? Törölték? Mármint a megoldásokat? Kata

Névtelen írta...

Nekem ez magas. Mi az, hogy megszűnt?
Ide írtál, ha pedig itt vagy, akkor hogy szünt volna meg?

Megvan minden megoldás, ha a nyitóoldalt nézed.

Névtelen írta...

Nézétek meg a pontokat a kincsvadászaton, én az elöbb néztem és a legmagassabb az 5100 pont, szerintem rá jöttek, hogy csaltak ti nem féltek hogy ki zárnak titeket?

Névtelen írta...

Ja még egy kérdés , hogyan tudsz velük kapcsolatba lépni?Szerintem ez egy kicsit bunkosság:)Irtál nekik egy e-mailt, hogy ne hari ,de neked, hogy van több pontod mint nekem?Ez egy kicsit gáz nem, de?

Névtelen írta...

Tök igazad van, reggel még 7300 ponton felül is voltak, most meg 5100 a legtöbb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nem oltári szemétség ez? Mi alapján változtatják a pontokat???????????
ennyit a játék tisztességéről!!!!!!!!!!!!!

Névtelen írta...

Hőhő!

Arra nem is gondoltok, hogy esetleg "elköltötte" a pontjait?

Ennyit az összesküvés elméletekről. :)

Névtelen írta...

Annyira sokaknak van olyan hogy 5100 pont hogy sztem citromail os e-mail el regisztek plusz akkor még a képekkel szerezhetön felül 250 pont ugyhogy sztem lehet bekorlátozták hogy csak 50 embert lehet meghivni és nekik at mind regizett.

Névtelen írta...

milyen össze esküvés te szerncsétlen???

Névtelen írta...

S.O.S.!!! Még mindig nem megy a helyére az a 3 képrészlet! Tud valaki segíteni?

Névtelen írta...

Segítsetek! Hogy tudok belépni a kincstárba?
Nem látom mennyi kincset találtam meg.

Névtelen írta...

Amúgy ha vki citromailes címről regizik, akkor +50 pontot kap!!! Tehát lehet citros címeket gyártanak, és úgy regiznek, és úgy van egy csomó pontjuk!!!

Névtelen írta...

ostoba...

Névtelen írta...

Sziasztok!

Mit lehet csinálnli, ha a regisztrációkor elfelejtettem bejelölni az OC hírlvelevet? Az adatmódosításnál nem akarja átjavítani. Kösz a választ!

Névtelen írta...

Egy kérdés:
Elárulná valaki, hogy miért jó az, ha valakinek sok pontja van?
Úgy olvastam, hogy nem a pontok fognak dönteni a szavazásnál, hanem, hogy meglegyen a 32 db kincs.
Akkor mi értelme a több pontnak?

Névtelen írta...

hát ez az nem tudom mit izgulnak itt annyian a pontok véget:)

Névtelen írta...

A pontoknak annyi lényege van, hogy a különböző ajándékokat ezek alapján lehet kiválasztani. Pl a robogó 18000 pontot ér. Sztem sokan azért spájzolnak be egy rakat pontot, hogy minnél több ajándékra licitálhassanak. Csak a fődíj sorsolásán nem számítanak a pontok, ott a kincseket veszik majd figyelembe...

Névtelen írta...

Az összes összegyűjthető pont 20800. TEhát, ha valaki a robogót akarja tud rá szavazni. Az meg elég őrült dolog, ha valaki a +5 pontokból szed még össze annyit, hogy tudjon egy másik ajándékra is jelentkezni, hiszen azzal még egyáltalán nem biztos, hogy az övé lesz...

Névtelen írta...

Éppen ezt mondom én is, azért gyűjtenek sok pontot, hogy ne csak a robogó megnyerésére legyen esélyük, hanem pl az ajándékcsomagra is!

Névtelen írta...

Bocsika, de én most kezdtem, és a következő két kérdésre nem találtam a választ, ha valaki tudja kérem segítsen. 1. Lyukkészítő kézi készülék?
2. Melyik a világ legősibb társasjátéka, amit ma a póker után a legtöbben játszanak pénzért az Interneten?

Köszike előre is.

Névtelen írta...

Fúrógép és backgammon, de az előző oldalon megtalálod mindet.

Névtelen írta...

Segízetek? Hogy tudom megnézni, mennyi kincset találtam meg?
Köszi

Névtelen írta...

Felül, a gombsorban van egy olyan HIVATKOZÁS, hogy Kincstáram. Ha tele van az egész minden kütyüvel, akkkor szerezted meg mind a 32-t.