szerda, október 25, 2006

A tizenegyedik kincs

Az újabb kincs helye: http://baba.lap.hu/

22 hozzászólás:

Névtelen írta...

Nálatok is eltűnt a google-ből ez az oldal?
Én google-ből találtam rá és most meg nem találtam. Szerencsére előzmények között megtaláltam.
Ki is tettem oldalamra egy linket!

Elképzelhető, hogy a Startlap keze a Google-ig is elér?

Névtelen írta...

sziasztok! hol és hogy lehet a sasad-liget és az oc oldalán kincset találni?
köszi

Névtelen írta...

Sziasztok!
Én az összes eddigi képet/kincset megtaláltam, és csak 4355 pontom van, míg a ranglistát vezetőnek 6945. Hogyan lehetséges ez? Honnan lehet ennyi plusz pontot szerezni?

Névtelen írta...

Közben olvastam a többi comment között, hogy valószínű meghívóval. De azért csak +5 pont jár! Vagy nincs jobb dolguk mint email-címeket gyártani, és regisztrálni?
Na, mindegy...

Névtelen írta...

hellóka! nem tünt el a google-ből sem, kipróbáltam működik csak lassú.

Névtelen írta...

Akkor hogy lehet, hogy nem adja ki az oldalt ha erre keresek? : "Startlap kincsvadászat megoldások"

Névtelen írta...

Sziaszok tudna nekem valaki segíteni, most kezdtem el a játékot megint....mert regisztráltam citromail-es mail-ről is :-) nem tudom az egyik kérdésre a választ: Lépésről lépésre bemutatjuk, mit hogyan kell csinálni (a számítógépes programmal). remélem tud nekem valaki segíteni puszi

Névtelen írta...

keresd ki a főoldalon a listából, ott megtalálod

Névtelen írta...

Elvileg csak egy e-mail címről lehet regisztrálni. Én úgy tudom...

Névtelen írta...

Elvileg most 3800 pontotoknak kellene lennie, hogy van 4000-nél több?

Névtelen írta...

Mivel még soha sehol nem nyertem, csak a játék öröméért játszom,így csak azokat a megoldásokat nézem meg, amiket végképp nem tudok, de ez nagyon nagy segítség, köszönöm.

Névtelen írta...

Sziasztok! Te hol láttál ranglistát?
És igen, ahányan vagyunk, más-más a pontunk(ua. kép után) mi ennek az oka?!

Névtelen írta...

nocsak, a mover.extra.hu már meg lett szüntetve!

Névtelen írta...

Sziasztok!
Ez hihetetlen!! a ranglistán az elsőnek van 7200 pontja kb...az átlagpontok 4000 kb na most ezáltal 3200 pontal vezet ami azt jelenti hogy 640 emailcímet kellett csinálnia majd regisztrálnia a játékban!!! Sztem azért ennyi ideje senkinek nincs és valahogy máskébb szerzi a pontokat!! ha látod ezt a hozzászólást kedves ranglista vezető akkor legyél olyan szíves és írj valamit nekünk!! köszönjük!! (esetleg valakinek valami ötlete?)

Névtelen írta...

Ebben az a rossz, hogy talán sokezer emailcímmel regisztrál a játék végéig, de ugyanazon név alatt (semmi nem tiltja), és ha valami programmal megoldható, és mind nevében játszik, ezerszeres esélye lesz a győzelemre is.

Névtelen írta...

Látsz egy embert, mégis ketten vannak. Mi az?

Névtelen írta...

Szia . A leírásodban egyetlen egy kérdésre nincs válasz, amit én sem találtam meg:

Látsz egy embert, mégis ketten vannak. Mi az?

Ha tudod a választ, légyszi tedd ide, hatszor átnéztem, de mégsem találtam rá!!!!
Köszike.

Névtelen írta...

kismama
akit egynek látsz, mégis ketten vannak, kedves anonymus.

Névtelen írta...

Köszi Kata

Névtelen írta...

Sziasztok!

Na én meg ezt nem tudom :

Mi az, amit szeretünk halogatni, ha nem rendelkezünk megfelelő mennyiségű és minőségű
információval?

Ha valaki tudja lécci :) Köszi!
D

Tényleg hogy lehet valakinek nagyon sok pontja?

Névtelen írta...

Azt hiszem a döntés. De nem vagyok benne biztos. Zsuzsi

Névtelen írta...

Meg kell keresni!Valamelyik menüpontban van elrejt
ev!
De a startlap sem hülye!
Jobbról balra hamarabb kész leszel!